tisdag, september 13, 2005

dagens idag.

idag:
-- fått ett hysteriskt skrattanfall mitt under en redovisning på svenskan. jag och E började helt plötsligt att skratta åt typ ingenting och vi försökte båda kväva det, men precis när jag var på väg att lugna ner mig hör jag hennes skratt brevid mig och jag är igång igen. alla tror att E gråter när hon plötsligt rusar ut ur klassrummet röd i ansiktet och med tårarna rinnande längs kinderna, men det var bara pågrundav skrattet. när hon sen kommer in i klassrummet kan jag inte titta på henne för jag känner återigen skrattet bubbla inom mig. men när hon sen berättar att hon snubblade i trappan inför en hel klass börjar skrattet igen. helt hysteriskt var det, kunde verkligen inte få stopp på det. sinnes.
-- slutat två timmar tidigare pga inställda lektioner (den ena ställde vi iof in själv pga de andra två)
-- sovit när jag kom hem (fastän jag inte skulle!)
-- lyssnat mycket på "Stirra ner"-Timbuktu , den är så bra. och man blir så glad och på gott humör av den.
-- gjort lite läxa
-- ja, det har typ inte hänt så mycket. men nu ska jag snart titta på idol iallafall.

avslutar med en favoritbild:

1 kommentar:

Charlotte sa...

så sött :)