lördag, februari 21, 2009

"hit och dit"

hah.. he found it.. jag trodde verkligen att det skulle vara iallafall lite svårt att hitta hit, men tydligen.. vill man så går det. det räcker liksom med "madde fadderiet blogg" så är du här.. grattis. grattis till min pojkvän. du vet att jag tycker att det är hur himla galet som helst, men eftersom jag vet att både du och jag är hur galna som helst, så vet jag också att vi är typ det bästaste som finns tillsammans. och jag antar att det inte finns någon som kan äta så mycket kanelbullar som vi. don't know.. men jag antar att det bara är att ta det som det kommer, och det finns ingenting jag hellre vill just nu.. cause i like you! puss ( och jag ska försöka blogga oftare framöver, trots att det jag vet att det är personer, som inte borde, som läser här iallafall.. men jag får helt enkelt låtsas som igenting..)

Inga kommentarer: